منتديات ســــــــــــــــحـــــــر العــــــــــــــــــــيون
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أروع منتدى لأروع أعضاء بادارة محمد الصعيدي

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت مضحكة

كاتب الموضوعرسالة
أبو إسلام الصعيدي
عضو فعال جدا
عضو فعال جدا
أبو إسلام الصعيدي

نكت مضحكة Empty
مُساهمةموضوع: نكت مضحكة   نكت مضحكة Icon_minitime2008-10-20, 5:47 pm

مرة واحد بيتحدى زميله فقاله يابني ده انا اللي بهز الناس كلها ومتتهزليش شعرة رد عليه زميله وقاله اكيد انت اللي كنت بتطبل فى الفرح ده

نكت مضحكة 1نكت مضحكة 4نكت مضحكة 7نكت مضحكة 6

مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سالوه الظابط محمل ايه قالو فراخ يابيه قالو بتاكلهم ايه رد عليه السواق باكلهم علف ودره ام الظابط لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عملو مخالفه غالسواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسالو محمل ايه قالو فراخ يا باشا قالو بتاكلهم ايه قالو لانشون و بسطرمه قالو ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه وراح عملو مخا لفه وبعد السواق مامشي وجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي قالو فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزجها

نكت مضحكة 2نكت مضحكة 1نكت مضحكة 0000180نكت مضحكة 000010نكت مضحكة 4

مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت

نكت مضحكة 4نكت مضحكة 7نكت مضحكة 6نكت مضحكة 5

واحد نايم جنب مراته فسمعت صوت، بتقوله يا قوم يا راجل فى حرامى فى الصاله، قالها يا شيخه نامى جنبك سبع، قالتله يا راجل فى حرامى فى اوضه النوم قالها يا شيخه نامى جنبك سبع، وبعدين قالتله يا راجل حرامى شالنى وماشى قالها روحى ماتخفيش سايبة فى البيت سبع

نكت مضحكة 4نكت مضحكة 7نكت مضحكة 6نكت مضحكة 5نكت مضحكة 000010

مرة واحد بيسألوه ايه سر الرومانسية اللى انت فيها مع مراتك على طول؟؟ قال لهم اصل احنا محافظين من زمان على عادة رائعة بنروح نتعشى فى مطعم رومانسى مرتين فى الأسبوع انا يوم التلات وهى يوم الخميس

نكت مضحكة 000010نكت مضحكة 4نكت مضحكة 8نكت مضحكة 7نكت مضحكة 6نكت مضحكة 5

واحدة نايمة جنب جوزها سمعت صوت في الصالة قالت لجوزها قوم شوف يمكن حرامى.. قالها قومي شوفى انتى يمكن حرامية

نكت مضحكة 000010نكت مضحكة 4نكت مضحكة 8نكت مضحكة 7نكت مضحكة 6نكت مضحكة 5نكت مضحكة 0000180

مرة ندل ماشى مع واحد صاحبه قاله ارهنك على كام ان اللى ماشية مع الراجل هناك دى اسمها فوزية قاله وانت عرفت ازاى قاله اصلها مراتي

نكت مضحكة 4نكت مضحكة 6نكت مضحكة 7نكت مضحكة 000010نكت مضحكة 0000180

مرة واحدة بتقول لجوزها: تعالى ودينى المستشفى .. ماما هناك وعندها حالة تسمم ... راح قايلها : لازم عضت لسانها بالغلط

نكت مضحكة 4نكت مضحكة 8نكت مضحكة 7نكت مضحكة 6نكت مضحكة 5

عريس بيقول لعروستة لازم تعرفي ان كلمتي في البيت زي الساعه بصتلو بنظرت غضب...قالها يعني لا بتقدم ولا بتأخر

واحد بيقول لصاحبه :امبار ح خليت مراتي تركع علي رجليها....قله صحبه ليه؟...قاله كانت بتقولي اطلع من تحت السرير

نكت مضحكة 4نكت مضحكة 7نكت مضحكة 6نكت مضحكة 5

مرة واحد غبي راح يخطب فوالد العروسة بيقولة احنا عايزين مهر عشرين الف جنية قام الغبي قالة لية دا انا قدامي واحدة على خمس تلاف وحامل

واحده وحشه قوى بتقول لجوزها يا رااااجل مش تصلح شباك الحمام علشان وانا بستحمه الجيران مايشوفونيش قالها: خليهم يشوفوكى علشان يصلحوه على حسابهم

نكت مضحكة 4نكت مضحكة 7نكت مضحكة 6

هذه تحياتي أخوكم / العاااشق

نكت مضحكة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» قصة مضحكة جدا